środa, 22 maja 2013

Zakupy ....

Wczoraj wybraliśmy się na zakupy.
Kupiliśmy zaległy prezent urodzinowy:)
i pierwsze rzeczy dla dzieciątka. Jeszcze przed chwila cieszyłam się z nich sama do siebie. Ale niestety po rozpakowaniu łóżeczka turystycznego mała załamka:(

Ale od początku..
Adaś w końcu ma grę. a kupiliśmy Wii dziś od rana siedzi i gra. na szczęście dziś brzydko na dworzu więc daje mu się nacieszyć. W końcu ma swoje ukochane Mario:)

Zakupiliśmy też już łóżeczko turystyczne dla dzidzi. 2 butelki aventa i 2 smoczki.
Dziś postanowiłam rozłożyć łóżeczko aby sprawdzić czy nic nie brakuje. I oto moje zdziwienie, gdyż brakuje w nim 2 kółek i stoi na nóżkach, a na wystawie były 2 kółeczka. Do tego nie ma odsuwanej kieszonki, gdzie dziecko będzie samo wychodziło;/  no załamka po całej linii.. I teraz nie wiem czy wymienić czy dac sobie spokój bo i tak były tylko 3 te łóżeczka .. :(


2 komentarze:

  1. Wymieniłaś? marys25 z BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wymieniłam... Nie chciało mi sie jechac 30 km wymienic zreszta byly tylko 3...

      Usuń