wtorek, 18 czerwca 2013

Nowy tydzień.. Start!!

Dziś wybija skończony 20 tydzień!!!
Maleństwo rośnie kopie... a ja czuje się bardzo dobrze:) Mam nadzieje że tak będzie, aż do końca ciąży:)

Ten tydzień zaczął się upalnie.. i utknęliśmy w domu ciężko spacerować i nawet oddychać:(
Już łapie mnie pierwsza sapka, momentami dysze okropnie;)

Zbliża się również czas wyjazdu do polski więc rozglądam się również za zakupami, które chce zrobić w Polsce. I dla dzidziusia i dla Adasia.

Dla dzidziusia :

Zastanawiam się nad takim łóżeczkiem z Chicco..
Oraz:


Dla mamy nie obędzie się bez laktatora :)


PIELUSZKI TETROWE I PONIŻEJ FLANELOWE :)



 I WOZEK WYBRAŁAM JEDO BARTATINE ponieważ dostane ja od siostry:)

Opcja była jeszcze Roana Marity:)












I dla Adasia nie obędzie się bez nowych książeczek:



3 komentarze:

  1. Laktator już kupiłaś? Podobno najlepszy jest elektryczny, bo podobno z ręcznym można oszaleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tylko raz uzywałam elektrycznego i moim zdaniem z nim chciałam dostać swira- buczał, składania sporo i pozniej używałam Aventa recznego i byłam zachwycona. Udało mi się teraz kupic Chicco:)

      Usuń
  2. 29 year-old Associate Professor Tessa Fishpoole, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Couponing. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Crossfire Roadster. o jego

    OdpowiedzUsuń